Social inklusion. De digitale medier som pædagogisk redskab.

22-01-2018

I foråret 2015 var jeg på social inklusion modul på UCL. En meget spændende proces. Jeg valgte fra dag et, at jeg ville have fokus på brugen af de digitale medier som et redskab til at være en del af et fællesskab, om end at det betød at jeg måtte være alene om processen, da ingen af mine medstuderende ville røre emnet med en ildtang. It i børnehøjde er for mange et sprængfarligt emne.
Men jeg er glad for at jeg fulgte mit hjerte - og store interesse. Og jeg fik skruet en rigtig god opgave sammen og fik lavet både it-folder til huset sammen undersøgelser af børnenes fællesskaber m.m. 
Bedst af alt så fik jeg sat teori på den praksis jeg på daværende tidspunkt havde praktiseret et par år.


Alle har ret til at være en del af et fællesskab.

I kan læse min social inklusions opgave ved at klikke på download herunder.

© 2018 Kristina Overgaard. Alle rettigheder forbeholdes.
Drevet af Webnode
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang